Blomsmycket

Det berlock jag skulle köpa en ny kedja till är från ett helsband som jag fick för länge sedan.
Mormor hade varit i Skottland och köpte det till mig. Det är mörkrött och konstigt nog är själva stenen gjord av ljung, ni vet såndär lila blomma som växer i skogen överallt xD Jag har av någon anledning aldrig använt det, det har liksom legat i en låda och glömts bort. Men igår kollade jag igenom mina smycken i jakt på armband, och snubblade över detta och tyckte det var fint. Det ser lite gammeldags ut på något vis. Tyvärr var kedjan som sagt trasig, så för att kunna ha på mig det var jag tvungen att ta kedjan som mitt Kent-plektrum hänger på, och så kan det ju inte vara. Jag får springa ner asap och köpa en ny kedja xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0