Dagens projekt - Fotoalbumet

Kom hem från Båtfesten för ett tag sedan. Vi gick ner dit, paddlade kanot (xD) satt och pratade och några åkte ut och seglade :) sen efteråt så satt Amanda, Cissi och jag på Blå Koppen för att fika och snackade ett bra tag om random grejer. Efter det så gick jag in på Bokia och köpte lim och nu sitter jag och klistrar in foton i albumet :D

Jag måste dock säga att det tog ett tag att få in snitsen. Den första sidan ser ut som fan, eftersom jag typ drällde på en liter lim på fotot. Nu är pappret lite buckligt :( fast nu är jag superpro och det blir jättefint. Sen så skulle jag skriva en rubrik med specialpennor som hon i butiken prackade på mig, men den bara DAMPAR loss och vägrar att fungera. De två andra funkar, men just den jag valde bestämde sig för att fuckar ur. Jaja. Bajs på burk liksom.

Jag håller även på att fixa middag. Jag måste säga att jag var SÅ nära på att ta en till av pizzorna som ligger och frestar mig i frysen. Men jag kokar pasta istället. Pasta Pesto is teh shit. Asgott. Fast det måste vara rätt sorts pasta, för det smakar liksom annorlunga beroende på vilken form på pastan det är, you know. Farfalle blev det. Om nom nom. Det skulle liksom inte ha fungerat med t.ex Gnocci. (Håll med mitt konstiga resonemang). Pastafjärilar <3

NU PIPER SPISEN. Om nom nom. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jojojojojojojojo dubbelhäftande tejp!! Då slipper man alla fula bucklor på pappret!

2010-08-20 @ 13:26:18
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/
Postat av: jojo

satan :O att jag inte tänkte på det x(

2010-08-21 @ 12:59:56
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0