Den framtida städtanten

Konstigt nog så har mitt läsarantal hållit i sig? Trevligt i alla fall :D YAY! Hoppas det ökar ännu mer <3

TODAY så har jag haft en sk städdag, jag får ett av mina städryck och städar mitt rum jättegrundligt (minus dammsuga, jag hatar att dammsuga xD) plus rensa lite bland kläderna xD jag måste fortfarande skaffa mig ett traderakonto och sälja lite så att jag får lite klirr i kassa igen, höhö. Sen så kom my happy family hem efter seglingsturen och nu står pappa och ska sälja sin motorcykel eftersom han har köpt en ny (-.-)
Jag har även glott på TV och målat naglarna, nattsvarta och glänsande. Great. Jävligt snyggt.

Sen så måste jag säga GRATTIS till mina käre bror Max, vars fotbollslag (Eskilstuna City P96) vann Guld i Forwardcupen idag :D congratulations!!!! Det är ni värda!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

:o Enköping F96 vann för tjejerna :o COOOOOLT JU :D hej jojo! heja ditt läsarantal <3

2010-08-08 @ 23:15:12
URL: http://jjenniferh.blogg.se/
Postat av: jojo

zomg :O that's kinda great :D:D:D

2010-08-09 @ 00:37:14
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0