Dollarzzzz

Hejhå liksom.
Och DÄR gick mitt läsarantal ner till det normala igen :( det va kul så länge det varade iaf... (komtillbaka ._.)

Jag har precis tvättat håret och förbereder mig för att gå och sova. Mucho bueno. Muy bien. Jag kollar på andra klassers scehman och skrattar. Höhöhöhö.
Dessvärre så garvade jag inte när jag suttit på Forever21s hemsida och klickat ihop lite grejer, ska precis betala och ser fraktsummar på 44 DOLLAR! Jävla miffo. Det är ett rån! Ofta man beställer då? :( tyvärr så hittade jag sjukt snygga skor för 88 spänn... och kläderna va apfina som jag ville ha :( men 44 dollarzz? No no.

Sen så tycker jag att dollar låter rätt vräkigt och dyrt om man jämför med alla andra valutor, trots att den bara är värd typ 7 spänn.

Norsk krone - Nej
Svensk krona - Nej
Pund - Nej (pundare...)
Euro - Nej (alla uttalar olika?)
Yaun - Njää
Franc - Nej
Peso - Nej
Dollar- Ja! (DALLARZ!)

THEN I GIVE YOU A MILLION GAZILLION FAZILLION KAZILLION ZIZILLION DOLLARRRZZZZ!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0