Failure

Mitt mission idag var att köpa ett mörkrött nagellack. Alltså mörkt, typ vinrött. Det vill jag ha. Jag köper ett som ser ut att vara i rätt kulör, Bordeaux från Mavala. På provnaglarna (ni vet) såg det mörkt och bra ut. Jag kommer hem och målar på en nagel för att jämföra med mitt ljusa röda, London från Mavala, och inte fan ser jag nån skillnad på dem :( Bordeaux är en aaaaaaaaning mörkare och har überlite shimmer i sig, knappt märkbart. MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA MISSNÖJD FÖR JAG VILLE HA ETT MÖRKRÖTT. Inte vanligt röd. Mavala ljög för mig :'(



Det översta är då det nya, Bordeaux, som skulle vara mörkt. Det understa är mitt gamla, London. No difference liksom.
Den snygga människan på bilden är jag för måånga antal år sedan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0