Fysiken kommer ta mitt liv xD

Dagens skoldag är avslutad! Kl tio slutade fysiken och det är den enda lektion vi har innan lunch, och vi har inga lektioner idag på eftermiddagen för att vi ska ha en båtfest på ångbåtsbron istället :) vi ska förmodligen gå dit, men jag cyklade hem under tiden då alla andra också gjorde det så det kändes lite ensamt att stanna kvar i flera timmar utan att göra nåt xD men halv 2 cyklar jag ner igen och möter resten av Europaskolan. Woop!

Sen så lyckades vi äntligen komma in under Djäkne till våra skåp. Mitt är allra längst ner... och särlitet. Woho liksom. Sen så kan vi inte komma in där eftersom det är något fel på portlåset så vaktis var tvungen att öppna. Smart som jag är så låste jag in alla mina böcker där, och har nu därför inga skolböcker om dom inte fixar låset tills imorgon :) Skitbra :P Fast jag tror inte att jag har några böcker däri som jag behöver ändå... hoppas jag. Men jag orkade fan inte bära runt på dem. Dom får fan ligga där nu. Hehe.

Just nu sitter jag och hungrar ihjäl. Jag funderar på att ta någon av de 40 pizzorna som ligger i frysen. Max hävdar dock att det är HANS pizzor och att jag inte få ta några. Glöm det, Max. Mamma gav dig pengarna. Sen så är du skyldig mig efter att du käkade upp hela min Ben&Jerrys utan att fråga. Som jag dessutom köpt själv. Jävla svullo.
Pizza here I come! OM NOM NOM.
Jag väntar även på att posten ska komma, hoppas mina kort jag beställde har kommit då :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0