Gårdagen

Igår hände det massor av grejer. Politikerdag, nollning, nollningsfesten.
Politikergrejen va faktiskt ganska intressant, det är ganska kul att se när vuxna människor gnäller och argumenterar emot varandra, hehe. Däremot blev jag bara ännu mer förvirrad eftersom dom hela tiden sa att den andra ljög/hade fel, så något smartare av det blev man ju inte.

Nollningen missade vi totalt, men tydligen så skulle den ha varit rätt trist. När jag cyklade ner så såg jag ettorna gå hemåt, och jag kan bara säga att när vi nollades så såg vi 100ggr värre ut...
Nollningsfesten kändes ungefär som en upprepning av förra årets nollningsfest, tillochmed Kethos hälsade på och skrek fina grejer till oss igen, och precis som förra året så ägde vi ut dom. Men njä, fest och dans är inte min melodi direkt. Vi gick hem tidigare. Men om man gillar sånt var det säkert kul :)

På morgonen vaknade jag med SJUKT ont i magen. Jag låg och vred mig och kunde inte resa mig upp först. Nu är det bättre iaf. Tydligen var det rätt många borta idag (många av dem av andra anledningar, hmm?) och jag känner att jag måste be om ursäkt för det, för jag var ju trost allt inte där heller. Så förlåt ._.

Nu känner jag att jag behöver reda ut massor av grejer i mitt liv. Jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas att allt löser sig snart Johanna! Det gör det förr eller senare! <3

2010-08-27 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0