Naturgodis

Just nu sitter jag och fettar mig, jag väntar på att det nya TrueBlood-avsnittet ska ladda. (Megavideo är den bästa siten att kolla på btw) :D

Annars så har dagen faktiskt varit ganska kul. På fysiken lekte vi med magneter, på samhällskunskapen blev jag allmänt mobbad av min lärare för mitt val av alter ego och mina efternamn (._.) hahaha, och sen på Kemin kändes det faktiskt rätt okej. Han verkar vara en jävligt engagerad lärare, och om man bara håller sig på rätt stadie och är uppmärksam så tror jag han kan vara riktigt bra!
Efter skolan så gick jag med Sofi i en timme och hämtade en glömd iPod hon redan hade på sig(xD), och sedan till Hälsoskaparna med Ann. Vi ska på möte på torsdag, fan va seriöst det låter... haha. Men det blir nog asbra! JAG SKA BLI BIFF! (inte fläsk, som jag kommer bli om jag fortsätter som jag gör :P)

Imorgon har vi en lång tisdag... boho. Och jag känner hur ointressanta mina blogginlägg börjat bli. Bloggtorka kallar det. Liksom bara "idag har jag bläääähää" osv. Inte så kul att läsa liksom. Felåt, alla 10 som läser min blogg, jag ska bättra mig :P ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0