Nollning+fest :D

Hej hå, idag hade jag fysik när alla andra sov. Woopidoo! Håltimme nu, jag har altså varit hemma sedan ca halv 11. Ganska chill. Snart ska jag bege mig ner till skolan för en "politikerdag". Vi förväntar oss att få träffa Reinfeldt. Det kommer vi förmodligen inte att få göra. Jaja, eftersom politik inte riktigt är min grej så har jag inga stora förväntningar och förbereder mig på att tråka ihjäl. Sen efter skolan är det nooollning och vi ska se när folk blir inkletade med massa mysiga grejer. Sedan nollningsfest (jag kommer typ inte hinna köpa en billig biljett ._.) och sedan soooova. Och typ duscha. Cause otherwise I will be icky tomorrow :P
Dagens ilandsproblem är vad man ska ha på sig. Blupp.

MEN NU SKA JAG bli en fixartant och fixa grejer. Typ. Vi ses <3

Våran nollning, yeah!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0