Rain

Idag = not good day. Allmänt trist liksom. Men Digitalt Skapande verkar rätt kul när man väl kommer igång med det, just nu lär vi oss bara hur programmet fungerar. Svenska är tråkigt, likaså matte(fast läraren är rätt bra). Engelska har en kul lärare=happy. Idrotten var asslapp och den nya läraren verkar faktiskt väldigt bra. För att liksom muntra upp mig ännu mer så fick vi får första matteläxa NÅGONSIN. Räkna en sida med typ 100 tal. Det tog 1,5 timmar, och jag orkade inte ens göra om de två sista som var fel, för jag har glöm hur man gör. Innan så somnade jag i soffan i typ ett år, jag va så jävla trött. Nu ska jag att så snart som möjligt gå och lägga mig igen.
Imorgon har jag sovmorgon och jag planerar att sova ut ordentligt så att min zombieutveckling inte påskyndas. Sen så kommer Sofi till mig på morgonen :)

Jag hoppas det inte regnar imorgon. Fuck regn liksom. Trampa inte på fler spindlar, Ronja! :P


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag ska trampa på alla jag ser! ;D hahahahha

fast det var väääldigt kallt idag nu... Blir nog regn ändå (a)

2010-08-20 @ 08:30:33
URL: http://roxielovisa.blogg.se/
Postat av: Ivergunhild

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-06 @ 16:55:10
URL: http://ivergunhild.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0