Randomness

Tjoho!
Imorgon åker jag mot Jennifer tillsammans med Frida och Ronja. Det blir ett bra avslut på ett fint sommarlov <3 jag har trots allt hunnit med ganska mycket, även fast det inte känns så. Loven går så mycket fortare när man blir äldre :(
Jag gjorde en riktigt trevlig upptäckt på schoolsoft. Jag tror nämligen att vi har två lov denna hösttermin, precis som de sa att dom skulle införskaffa på något ESmöte för ett tag sedan. För om man kollar på vecka 39 och 44 på schemat så finns det inga lektioner inlagda. Jag hoppas verkligen att domhar lagt in ett till lov. Fan va underbart det skulle vara <3 För visst brukar man bara ha höstlov, och sedan jullov?

En annan JÄTTEFIN upptäckt jag gjort angående schemat, är att efter vecka 8 så kommer jag att sluta vid lunch varannan vecka för vi kommer bara att ha kemi varannan :D Men jag lovar att typ europakunskapen kommer ligga där :( så jag ska inte säga TJOHO! för tidigt. Men jag tror iaf att vårterminens schema blir bättre än höstterminens. Det brukar liksom vara så. Woop!

Nu ska jag tvätta håret. Very exciting news <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0