Saken är biff

Imorgon kan jag se fram emot 3h Kemi med Science10, plus en aslång förmiddag med olagligt tråkiga lektioner och jättesen lunch = hungrig och extremt uttråkad Jojo. Efter lunch har jag Kemi igen. Tack för HELVETESMÅNDAGEN, Kjell :(
Efter skolan ska jag vänta på Ann och sedan vi ska masa oss iväg till Hälsoskaparna och pröva gratisveckan. Vi planerar att börja träna där, och denhär gången ska vi lyckas ffs! Jag behöver träna för att orka livet just nu, i think. Hellre att jag blir träningsnarkoman än att jag inte tränar någonting alls. Jag har liksom hur mycket fritid som hellst. Let's do something with that time. Typ bli en hängmörad biff. Woho!

Nästa: Duschen :)
Vi ses imorgon allihopa... skolan kallar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0