Stuff

Förutom att totaldampa på Internet och äntligen lyckats kolla på TrueBlood som förövrigt var sjukt spännande, så har jag även kollar på Det Okända ikväll :) Dom filmade nämligen i Strängnäs (Stallarholmen) hos Ronjas släktingar! Det var kul att se :P jag gillar Det Okända, även fast jag får lite bieffekter av det (dvs min mörkrädda sida träder fram). Spöken och dylikt är interesting. Very very interesting, speciellt, om man som jag, tror på det :D
Jag gillar när det finns paranormala grejer i vardagen, även fast jag själv är rätt lättskrämd när det gäller just spöken ^^ det gör saker mer intressant :D

Imorgon ska jag upp tidigt och klippeliklippa av mitt hår (not, ska toppa) och hoppas på det bästa <3 Om en vecka börjar vi Europabarn skolan, woop woop -.- jag får göra det bästa av situationen helt enkelt...

Godnatt alla glada <3



Söta Linnea och söta Cissi <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0