This is the golden age of grotesque

Jag har äntligen tagit ändan ur vagnen och fixar Anns USB som jag fick för en evighet sedan. Jag har liksom glömt att jag hade det. Hehehehe. Tyvärr så tog det ett tag innan jag fattade hur man skulle göra (läs: jag var tvungen att fråga Ronja xD) och jag känner mig rätt trög pga det xD hehe
Sen så lyssnar jag just nu på We Speak No Americano, vilket får mina hjärnceller att långsamt dö. Och jag gör det frivilligt. Fyfan. Men det är ju Anns och min låt, så det är fett värt det <3

Nu har allt laddats in... nu ska jag flytta musiken till iTunes. Jag känner mig förvirrad. Så nu ska jag koncentrera mig på det och få det gjort. Blupp :D
Imorgon blir det kul <3 vi ses då, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0