to-do-list

Dagens JÄÄÄÄÄÄTTEROLIGA projekt:

- Töja ut mina nya ballerinaskor så att jag slipper amputera fötterna när jag vill använda dem.
- Döda en VÄLDIGT irriterande minifluga som sitter på min dator.
- Sortera tvätt (yeeeey)
- Tydligen ska jag även laga mat? Jahapp.

YAY! HAPPY DAY! Not.
Seriöst. Chips är gott. Talkshows är också rätt kul. Partyparty. Askalas :D

NU ska jag försöka hitta på något roligare. Något som är väldigt roligt är att Max har campat inatt. Vid jehovascampingen. Utan sovsäck :D HAHAHAHA JÄVLA MUPP. Han kommer ha frusit som en hund. Han inser inte hur kallt det blir på natten :P hoppas dom inte skadat sig på nåt sätt bara, man vet ju hur dom är -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0