Tomorrow

Nu har jag satt in alla bilder. Det visade sig även att alla pennorna sepade. Så vi ska lämna tillbaka dem xD haha. Men annars vlev det helt okej, jag snodde mammas silverpenna istället. Det första jag gjorde var att stava colosseum fel xD duktigt liksom. Jag skillade till mig som tur var och löste problemet ändå :)



Våran botoxbanan. Skapad på fysiklektion förra läsåret :D <3

Nu ska jag tvätta håret(woho) och sedan gå och lägga mig. Typ. Bläää. Imorgon är det torsdag och jag har min första riktiga skoldag nu. Fast det är typ bara nya ämnen så det lär ju bli massor av introduktion igen. Jätekul. Not. Jag kan ivarjefall se fram emot SvenskaB, Digitalt Skapande, MatteC, EngelskaB och Idrott. Jobbigt liksom. Men Kjell har varit jättesnälla mot oss och lagt Idrott allra sist på dagen :D det är helt perfekt (läs: man kan duscha hemma istället!) och vi har nya lärare i ALLA ämnen jag ska ha imorgon... kan bli intressant. Vi vet iaf att matteläraren seglar. Och att han känner sig gammal när Amanda säger "chill". Haha xD

Duschen it is! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0