WTF?

Varje gång jag ser dethär dör inombords. Av typ lycka. För det ser så jävla roligt ut. Är dethär alltså deras jobb? Dom måste iaf gå sådär varenda gång dom byter plats. Vi skulle egentligen fått se dem live när vi var i Grekland, men tyvärr så kunde vi inte det pga demonstrationerna. Istället visade Hanna, Ronja och Ludde upp denhär filmsnutten på deras redovisning :P sedan dess har jag liksom inte hittat den, men nu hittade jag den och bröt ihop på nytt xD

Hehe, ni som inte sett den: Watch it!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hhahahahahaha alltså jag DÖÖÖÖR när dom står på samma ställe och ska gå, hahahahaha

2010-08-14 @ 11:02:11
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0