WUT?

Jag känner att skolan tar över mitt obefintliga liv just nu. Hela dagen idag har bestått av pluggpluggplugg, vilket inte direkt är något jag tycker är kul :( matten är bajs och jag fattar inte vad han vill att vi skulle göra, samhällen orkar jag inte göra just nu men alla säger att den suger, jag måste läsa kemi och jag måste skriva en laborationsrapport. YEAH, FUCK LIFE! Det har liksom knappt gått tre veckor och dom har redan ihjäl oss. Tänk hur resten av året blir liksom. Blä.

Jag har inte ens hunnit kolla på det nya avsnittet av True Blood som kom ut i söndags :'( VAFAN LIKSOM? Det börjar blir tradition att kolla på det på måndagseftermiddan direkt efter skolan, men näh, nu satt jag och gjorde läxor istället. Weho liksom. Imorgon är det en astråkig dag med massa tråkiga lektioner, och sedan ska jag hem och göra läxor igen. JAG VILL HA ALLT GJORT. Plus att jag liksom inte kan jobba och koncentrera mig ordentligt när det är folk runt omkring mig, så jag kan knappt jobba något i skolan även fast jag vill det lite då och då för att slippa göra saker hemma. Näh, det suger helt enkelt.

Kort slutsats: Plugg= bajs.

Tack och godnatt, medmänniskor <3 jag älskar er alla för att ni finns runt omkring mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0