Drömmar

Tog bort delen innan eftersom det ämnet redan var taget visade det sig, så det är ingen idé att ha kvar ^^ fail på mig! xD

Jag har iaf bestämt mig för att lära mig att klardrömma igen. Försökte att lära mig detta för ca 1,5 år sedan men misslyckades big time pga min obeslutsamhet. Men nu fan ska jag försöka igen. Bra timing med jullov osv. liksom. Och denhär gången ska jag lyckas! WEHO! Börjar skriva drömdagbok igen idag. Jag har fortfarande kvar min gamla, den är rätt kul att läsa ibland :P haha

Klardrömma (det är det andra inlägget av Dew som är intressant)

Min drömdagbok


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

JAG SKULLE JU SKRIVA OM DE! :(

2010-12-22 @ 12:49:00
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0