Emotuna

Idag har jag varit i Eskilstuna med Ann. Vi åt lunch på Wayne's och pratade, köpte lite saker och åkte sedan buss hem igen :)
Jag fick iaf med mig lite smågrejer, weho. Just nu försöker jag beställa från Forever21s hemsida (dom har börjar frakta tullfritt till Europa nu. Woopidoo!) men efter att jag accepterat beställningen så blir sidjäveln vit och sedan inget mer, när jag kollar om beställningen gått igenom så står det att jag inte beställt nåt. Jag får pröva imorgon igen.

Imorgon blir det troligtvis fika, och sedan måste jag skriva kemilabben, SHA-analysen och Idtrottsutvärderingen. Suck. DÖ. Om 5 dagar har jag och resten av Europaskolan lov. I like. Puss på er, nu ska jag måla naglarna med nitt nya mörkröda nagellack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0