Färdigpluggad

Nu är jag klar. Fast jag är orolig att jag imorgon kommer att känna att jag borde ha pluggat mer. Men just nu känns det som att jag är klar. Sånthär suger. Nu ska jag iaf hoppas på det bästa, peppa mig själv och typ... sova :D så att jag går upp i normal tid imorgon och slipper stressa, för det är not good när man har prov. Då ska man vara chill.
Nu ska jag sluta stressa upp mig. Jag lär mig ändå inget mer på en timme såhär sent på kvällen. jag fr lita på det jag kan, och formelboken <3 Imorgon gör jag fysikprovet, pluggar mer matte, gör matteprovet och sen kan jag slappna av till fika och julsagor på RöoRö. Skönt.

Btw så luktar det inte surströmming i mitt rum längre. BRA. Godnatt allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0