I min väska - Cissis order

Jag kan börja med att säga att mitt väskinnehåll inte är så roligt som det hade kunnat vara. Jag brukar nämligen rensa den med jämna mellanrum pga att jag samlar på mig 5735 papperslappar, kvitton och annat skit hela tiden. Jag är pedantisk. Iaf, naturare som jag är så innehåller min skolväska:

Detta är min svarta skolväska. Lindex kommer den ifrån :)

 

I det stora facket ligger det för tillfället en jävla massa böcker (just nu är det den helvetiska fysikboken, matteboken och formelsamlingen). Det ger mig ryggskott. Här finns även en almanacka som knappt används och ett pennskrin som innehåller alldeles för mycket. Typ.

I det lilla facket ligger det viktigaste. Typ dom grejerna om räddar min dag.

Tuggummi är stört viktigt, Lipsyl liksaså eftersom jag är beroende av det och även min plånbok om man vill äta ute/köpa nåt osv. Sen så har vi min beloved dödskalleklädda iPod som aldrig är laddad, ett USB-minne med random skolarbeten och till sist en miniräknare som jag sorgligt nog måste knappra på varenda skoldag.

 

Jah, det var min väska. Not too interesting. Men väskor är kul.
MER VÄSKOR ÅR FOLKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0