Kemilabbar suger

Jag drunknar i kemilabbar. Jag har bara lite kvar på en av de tre jag har skrivit nu. Så jävla onödig jag är egentligen.... men vad gör man inte för ett högt betyg? Kemi är förövrigt de enda lektionerna jag har haft idag. En teori och en labb. Jäääättekul. Nah. Men jag fattade vad vi gjorde iaf (förutom den sista terrorkvarten innan lunch. Hungry girl here I come. Jävla lussebulle att lura mig sådär ._.)

Jaja, nu ska jag fortsätta att balansera formler, det är det jag har kvar på labben. Det är svårt, vi ska använda nån ny teknik med oxidationstal, balansera det med vätejoner och massa skit. Eöh. Me don't like. Sen ska jag fixa det sista inför Samhällelektionen imorgon och sedan räcker det för ikväll. Träningsutvärderingen sparar jag tills imorgon :)

Fan, jag som lovade att jag inte skulle skriva något om plugg här efter i onsdags. Lolface på det.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0