Last Friday

Jay vann idol. Jag vet inte om jag ska gilla det eller inte. Jay är outstanding, och just därför vore det egentligen bättre om han inte hamnade i Idolfällan... men det var rätt person som vann iaf :)

Annars så har mamma och jag haft en hemakväll med Buffé och efterrätt, och sedan kollat på idol och Nobelmiddagen ^^ Lunch åt jag på George's med Cissi, Ronja och Hanna, och jag fick även reda på matteprovet idag. 21/26, jag är nöjd, jag trodde det skulle gå sämre hahah ^^
Imorgon planerar jag att kanske dra till Stockholm, dock dumpade min resekamrat Ann mig imorse så vi får se hur det blir med det. Man hittar ju egentligen mer om man åker själv, frågan är om jag orkar xD Det får jag se imorgon.

Vill även hälsa Cissi en jävligt bra resa till Sri Lanka, hoppas du får det asbra i djungeln där borta <3 stay away from the monkeys! Vi ses vid årsskiftet <3

Nu ska jag sitta och lyssna på bra musik och drömma mig bort (klicka bild). Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0