Like/Dislike

Johanna gillar:

- Att vi får jullov imorgon, dvs vi har klarat halva gymnasiet! Hejja oss! <3
- Att hon har världens finaste vänner <3
- Att fysikprovet gick bra (OMFG)
- Att mitt mörkröda nagellack från H&M håller extremt bra utan överlack (även fast det nu har börjat flaga, men ändå, H&M liksom)
- Att jag ska kolla på greveholm och äta lussebullar imorgon.
- Att duscha och göra sig ready for holiday :D
- Att kolla på fina och inspirerande människor på Lookbook.com

Johanna ogillar:

- Att det inte blir så många på lussebullekvällen imorgon trots allt ;_;
- Att mitt hår kommer vara sär imorgon när jag vaknar.
- Att jag kommer försova mig och springa till skolan.
- Att jag inte klär mig som de fina människorna på lookbook. BOHO.
- Att jag inte har varit utomlands med familjen på typ 100 år. Not najs.
- Att jag fortfarande inte har hittat en bra nyårsklänning.
- Att jag har MÅNGA julklappar kvar att fixa (har dock planerat de flesta, typ).
- Att mitt tvättbalsam är slut. FÜ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0