Stjärnfallet är jag

Tjohopp. Nu börjar den extremt jobbiga veckan. Bara så att ni vet varför jag kommer vara osocial, inaktiv och lättretlig liksom. Kul tjej. Ibland inser man hur mycket man egentligen missar hela tiden. Synd på ungdomsåren. Nu låter jag som att jag är 60+. Men jag är typ det. Inombords är jag säkert 60+. Inte fan är jag 17 iallafall. Den åldern har jag tydligen hoppat över.
Sen så har jag kommit på att det kanske är dags att hitta nåt att ha på sig till nyår. I want more details about this, please.
Det ska bli skönt med sovmorgon på tisdag ivarjefall. Sovmorgonar räddar min vardag.

Oj vilket osammanhängande inlägg. Schizat, typ som jag. Kluven i två delar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0