Bad Hair Day

Idag har mitt hår bestämt sig för att vara riktigt elakt mot mig :( totalt bångstyrligt och bara BLÄ. Så nu ska jag fixa till det för såhär kan jag inte gå runt xD Inte okej liksom. Visste ni att håret ser bättre ut i helhet om håret framme vid ansiktet ser bra ut? Så är det. Ganska logiskt, egentligen :)
Annars så går det bra med balsammetoden, håhå. Visst har jag fortfarande dåliga hårdagar men dom är färre :) sen så kan allt lösas med spray och plattång :P hihi



(bara för att den bilden är så vacker, haha ;D)

Sen så ska jag även packa och välja ut filmer... woho! Idag drar jag och seglar i några dagar, typ till onsdag har jag för mig :) ska bli rätt härligt ändå :D bara det blir fint väder så är jag glad ^^

Vi ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0