De skule bli dein beste sommern i hele deires liev.

Hej hopp.
Nu sitter vi i båten och citerar Nightvision. Det bor danskar rätt nära oss. Hhöhöhöhöhöh :D kanske ska dra BEEEESTEFAAAAAAR också? Max skulle vart här och sagt det. Så jävla kul.
Det är roligt at härma danskar. Bevis:







Hehehehehehehe. Så jävla roligt xD
Nu ska vi se på nån film eller nåt. Om dom hittar någon bra bland dom jag tagit med mig. Kan bli svårt. Annars får vi väll i nödfall hitta nåt på voddler (om det går xD) Hehe, men nu kommer vi iaf vara ute några dagar, vet inte hur länge än men mina föräldrar vill vara ute till helgen. Bwööh. Vi får se när jag tröttnar liksom. Hihi.
Ni får ha det så bra, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0