Designerskillz

Hej dålig update!
Inte för att jag gjort nånting idag heller. Jag har målat tånaglarna i en lite för uppseendeväckande färg och ätit paj med mormor och morfar. Sen så har jag fastnat framför TVn i typ 4 timmar. Håhå. Lyckades även hitta en cardigan som tydligen varit borta sedan skolavslutningen... kom på igår att jag inte visste vart den var. Den låg iaf i en påse med massa hemtagna skolböcker -.-

Imorgon åker jag ut med båten och stannar där över min födelsedag(som btw är på söndag, 17 år yay :D) och några dagar efteråt. Vi ska vara i Vasahamnen de första dagarna och glida runt i Stockholm :) jag har lite saker att fixa tills dess, typ packa osv :P jag måste även hämta min cykel vid tågstationen och det tänkte jag göra nu... för jag kommer glömma. Blupp. Så nu bär det av till tågstationen :) hoppas min cykel mår bra och inte är totalt kvaddad. Aja, happy face.

Tråkigt inlägg det blev och rubriken har absolut ingen funktion. Håhå. Jag blir roligare som 17åring, jag lovar :P vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0