Familjedag

Mamma och jag åkte bil i några timmar för att upptäcka att Vingåker Factory Outlet endast innehöll tantkläder. Made us sad. Vi köpte koppar och skålar med muminmotiv istället. Samligen är utökad :D håhå
Sedan så hyrde vi film och jag tvingade oss att hyra Alice i Underlandet och den va jättefin :O man blev glad inombords av den ^^ jag vill bo i underlandet <3
Sen så har jag äntligen målat naglarna i en trevlig kulör. Orange. WOOP WOOP!
Nu ska jag göra nåt annat för jag har inget att skriva, typ :) puss <3

PS: Heja pappa och våran båtcrew! Dem tävlar i Gotland runt för tillfället med våran segelbåt ;) hihi, hoppas det går bra för dem <3 lycka till ^^


Kommentarer
Postat av: Arneadine

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 08:44:43
URL: http://arneadine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0