Gnom

Dagens todo-list är sådär fruktansvärt lång och innehåller tre extremt nödvändiga saker.
  • Köp nytt balsam
  • Tvätta håret
  • Spela Sims
Håhå. Kan man klara av denna extremt uttröttande och milslånga lista? Kanske. Orka ta sig ner på stan liksom. Kom på nu i efterhand att det kanske skulle vara bra att måla naglarna oxo, min favorithobby :)

Nej, jag vill att det ska bli imorgon för då drar vi till Eskilstuna och har det askalas med Kent. WOOP WOOP!
Nu ska jag köpa balsam så jag kan tvätta mitt bläiga hår. Ha det fint folks :)

(Min mobil har även slut på batterier och har därför varit avstängd de senaste dagarna, det är därför jag inte svarat på sms, så att ni vet ^^ Den laddar för fullt nu :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0