P&L sammanfattning ^^

Under P&L-veckan hann vi se många olika band/artister/entertainers. Bland annat Kent(bäst), Markus Krunegård, Mika, Mando Diao, Florence Valentins sångare Love, Patti Smith, Thomas DiLeva, Jay Z, Moto Boy, The Ark, Lasse Lindh och massa fler. Jag orkar liksom inte skriva upp alla xD flera saker vi hunnit med under veckan är att bland annat:

- Lyssna ännu mer musik :D
- Kolla på en fakir, det va massa blod och det va ashäftigt :D
- Eldshow (?)
- Göra egna typkassar med fina texter på.
- Shoppa många nödvändiga och icke-nödvändiga grejor (typ kläder och sugrör...)
- Köpa brända mandlar för ca 120 spänn xS
- Kolla på debatt om frihet.
- Se underliga människor i fina maskeradkläder.
- Köpa massa glass ur B&Jbilen :D

Hmm, har förmodligen glömt saker nu. Men det känns inte som att vi gjort så mycket egentligen. Men det har varit askul ändå :D hihi, tack allihopa för en fin vecka :) <3

jag skulle egentligen lägga in bilder här men (såklart) så laddade min kamera ur sig och jag måste därför ladda den innan jag kan föra över bilderna. Woho. Men den lär väll ha laddat klart snart och då jävlar ska det läggas upp bilder ^^ fast jag tog rätt få, plus att det är rätt dålig kvalité. Boho. Men det för duga, hihi^^

Nu är det bara två veckor kvar till Kentkonserten i Eskilstuna, och jag är så PEPP <3 RAWR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0