Pokerkväll I Vårby Gård

Nu när jag skrivit lite blaha blaha om P&L, så tänkte jag berätta lite om gårdagen i allmänhet(intresseklubben intresseanmälan, tack) :D

Det började med att jag solade som en galning för att få bort shortsbrännan. Det funkade sådär lagom. Det syns mindre nu iaf och jag har fått trevliga bikiniränder. Woop. Sedan åkte jag med buss till Fridas house och badade i poolen tillsammans med JohannaFridaRonja och solade ännu mer. Då upptäckte dem min fina plektrumbränna. New stuff. Jag glömde bort mitt plektrumhalsband i min frustration att få bort shortbrännan, och fick därför istället en vit plektrumformad fläck under halsen. WOHO! Mycket vackert.

Sedan så anlände Amanda från försenade bussar/tåg från Karlstad, och ännu senare även Cissi :D Vi hade det trevligt och kollade på två filmer som gick på TV, nämligen Cube och Drag me to hell. Båda var rätt bra :) jag hatar äckelgumman i Drag me to hell. Blä på henne. Usch :S Jaja ^^
På morgonen så åkte vi hem och nu sitter jag och lyssnar på Florence Valentin och har det trevligt. Om en halvtimme börjar Tyra Banks Show och då smiter jag ner och kollar på det, hehe ^^ Det är skitfult väder idag, typ helt grått, och ändå snackar alla på radion/TVn om hur FINT väder det är och att dom ska åka och bada? Wut? Nej? Eller det kanske bara är i Strängnäs som vädret är helvete? Me want sun. Me want. Me buy. Me have. Tyvärr funkar inte riktigt det i dethär läget. Nu börjar dethär inlägget bli sådär jobbigt långt a lá Jojostyle, så nu avbryter jag här.

Pusspuss allihopa, tack för en finfin gårdag :D <3 PEACE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0