Varje gång du möter min blick

Jag har endast bra saker för mig just nu. Jag känner att min nya grej är listor.
  • Tuggar karameller från Gränna
  • Lyssnar på En Plats I Solen som är helt underbar
  • Såg nyss Eclipse, kinda great :D
  • Ska snart se tredje avsnittet på säsong 3 av True Blood (håhå)
Precis. Har man ett beroende så har man. Hoppas bara att det fungerar denhär gången, för igår gjorde det inte det. Boho. Någon har förresten bestämt sig för att göra om mitt rum till en bastu. Even more great. Det är tur att jag har min fläkt, annars skulle jag vara en pöl på golvet vid dethär laget. Men jag gillar värme. Men helst inte alldeles för mycket.
Jag har lite problemas med om man ska stava det helst eller hellst. Vad är rätt? :(


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ett l Jojo... Figge skulle skämmas!

2010-07-09 @ 19:36:20
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0