BAAAAD Fail of the year

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Hej.
Dagen kan i korthet beskrivar med ett ord. FAIL. Åt helvete. Varför kan ni läsa om i Cissis inlägg här inunder. Nu är jag elak som satan, men... Noll taktkänsla. Nu ska jag inte ta ut allt på henne, jag är inte heller värsta musikgeniet, men VA FAAAN? Hur i helvete LYCKAS man med att komma in på fel ställen, inte hålla takt, inte kunna melodin och sjunga falskt samtidigt?
Jaja, nu ska jag förtränga det och garva åt denna händelse när jag är 30. Zup.

Annars så ska jag plugga idag igen. Alltid lika trevligt att dra upp matteboken ur väskan. Men jag ska ha bra betyg i matte. Pungt slut. Så det är bara att kämpa på som en liten bäver. Eller utter kanske.
What do you choose? Team Utter eller Team Bäver?

Seriöst så ska jag sätta igång nu. Tack alla som stöttat mig genom dagens misär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0