Den allmäna kexchoklad-dissen :)

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

En grej som de flesta tycker jag är rätt konstig för, är att jag avskyr en viss sorts godis, nämligen kombon

KEX+CHOKLAD

I detta svennebananland mer känt som Go å glá, Kexchoklá.
Nej.
Den är inte alls go å glá. Den är ond. Jag förstår inte vad folk tycker är så fabulöst gott med blandningen kex+choklad. Seriöst. Det är torrt. Fnasigt. Klibbigt. Samma konstitens som om man skulle ta crepépapper, varva det med lera och sedan hugga in på det. Om nom nom. Wünderbar.
Ne, jag ser verkligen inte det positiva i det. Man bli törstig, klibbig, torr i munnen, överväldigas av random chokladsmak. Rentav en jävligt torr kombo. Det måste liksom vara nåt klet med om man ska ha med kex i godis. Annars blir det som att äta wellpapp. Fast om ni gillar wellpapp ska jag inte klandra er. Smaken är som baken.












Jah.... diggar min bild där x)

Andra random saker jag inte gillar är:

- Snickers (uuuäh, jordnötter+kola </3)
- Jordnötter i allmänhet (förutom chilinötter, hihihih)
- Ljudet av när folk borstar tänderna (rasp,rasp,rasp)
- Smaskande (uschuschUSCH)
- För mycket glasyr/frosting (endast ickypicky)
- Blodstopp i armen (obehagligt)
- Folk som glor ögonen ur sig av olika anledningar
- Att vakna tidigt en helgmorgon. Fy fan alltså.

Haha. Jag har tråkigt. Detta inträffar när jag har tråkigt. Kanske borde sova snart. Typ nu. Så att jag är beredd på SpNP Hörförståelse imorgon. Vilket skämt. HÅHÅHHÅHÅHÅ. Jag garvar ihjäl mig. Nu ska jag sova. Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0