Elefant

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

En gång för länge sedan visade jag ett trick för mina vänner. Nämligen hur man kan göra en elefant av en mandarin. Jag tyckte det va en jättefin elefant. Men mina perversa vänner tyckte det liknade något HELT annat. Och DÄR förstördes hela min mandarinbarndom. Jag hade inte ens tänkt på det tidigare xD MEN VISST ÄR ALLA HÄR ÖVERENS OM ATT DET ÄR EN ELEFANT OCH INGET ANNAT?

Eftersom att min PUMPGUIDE OF HELL vart så otroooligt populär(not), så tänkte jag nu göra en How-to-do-an-elephant-of-EN-MANDARIN-Guide. Spännande va? Här kommer den!

Att göra en mandarinelefant är ofantligt enkelt. Du börjar med att rota runt i skafferiet och ta fram en helt vanlig mandarin (helst orange) och studerar den. VAD kan man göra av denna?




Efter en stunds tänkande kommer du på att "HA! LET'S SKALA DEN KREATIVT!" och du börjar försiktigt att skala mandarinen genom att skala skalet i en rämsa som löper runt mandarinens mitt ^^




Like THIS!
(lägg märke till den konstanta tjockleken...) :P




Sedan så drar du försiktigt ut dom runda flärparna som fortfarande tappert klamrar sig fast vid mandarinen.




Veckla ut elefanten.




TADA! DÄR HAR DU EN ELEFANT!



JA, JAG VET ATT DET SER UT SOM EN KUK. MEN DET ÄR EN ELEFANT, OCH KOMMER ALLTID ATT VARA! ALLTID! ERA SMÅ PERVERSA UNGAR!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG TROR JAG DÖR. Jag har enormt tråkigt. Detdär gjorde mig ganska glad. Alla kommer tycka att jag är dum i huvudet. Men men. Synd att jag precis ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag fixa mamma och pappas julklappar, det är dom sista jag har kvar nu :) sen så är jag fit for fight on julafton. YES BOX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0