Klädefterlysningar

Idag har jag varit i Sthlm med käraste Cissi :) vi dansade runt och skulle äta på nåt nytt ställe, det slutade med att vi satte oss på McDonalds... höhö. Vi hittade iaf Urban Outfitters och fick med mig två linnen hem, och även blommiga solglasögon och lite underkläder :P Woop woop!

Sen så tänkte jag ta tillfället i akt och EFTERLYSA några klädesplagg som jag fömodligen glömt någonstans. Jag har tjatat om dom i evigheter och jag tänker göra det igen:

HAR NÅGON SETT:

- Ett grågrönt slappt linne med silvriga nitar längst upp, från HM Divided, strl 36 eller 34 har jag för mig. Har rå kant längst ner (alltså ingen söm :P)

- Ett cremefärgat vanligt linne från Gina Tricot, strl. S, I think.



Det linnet! :D

Sen var det inget mer. Min cardigan med paljettaxlar hittade jag längst upp i min byrålåda -.- den va kamouflerad mot en svart tjocktröja xD
MEN jag är säker på att jag förlagt dessa plagg någonstans, vet inte vart, men om dom mot förmodan skulle ligga hemma hos någon skulle jag bli überglad (även fast det inte är värsta spektakulära plaggen^^) om jag fick tillbaka dem xD hehehehhehehehe. Jag är en snålis. Men det grågröna linnet gillade jag ._. mwep. Blupp.

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0