Knudlar

HEJHOJ, SKOJ!
Dagen har varit otroligt lång. Men det gick asbra. I'm happy. Jordgubbar. Mango. Kakor. Thaimat. OMNOMNOM. I'm a freak :D hihi. Det va nån som beställde "Knudlar med rekor" idag. Jag dog inombords. Vardagshumor. Han sa även att han druckit 9 koppar kaffe idag. Rafflande :)

Jag har vissa grejer jag MÅSTE köpa nu när jag har äntligen har pengar igen, nämligen hårspray. MIN HÅRSPRAY ÄR SLUT. WÖÖÖÖÖH. Och så vill jag ha shorts från Vero Moda. Vi får se om det finns några i min storlek kvar när jag hinner dit. Säkert inte :C
Men livet leker folks. Imorgon väntar en ny jobbdag. Woop!

Åh, vad intressant inlägg. Slagsmålsklubben är iaf väldigt bra. Också gillar jag att dom har en tital som lyder "Han som tuggar med munnen öppen dör". Så rätt. Hahahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0