Kubbkungen

Vårat internet har varit nere i ca 2 dagar. Blö. Det e därför uppdateringen råsugit. Men nu funkar nätet igen och jag kan återgå till mitt databeroende :D yay!

Iaf, idag har varit wünderbar <3 vi har fått göra oss av med alla skolböcker, åt picknicklunch(läs:pizza) i Ugglans park och sedan spelade vi kubb och hade det allmänt mys i Månsons trädgård (stavning?). Jag var värsta killern på kubb. Höhöhöhö :P
Sen så satt vi vid skåpen i 7 evigheter och snackade :) IMORGON ÄR DET AVSLUTNING <3 SOMMARLOV <3 jag är så jävla glad. Jag fick MVG i Matte B :D:D:D can't wait tills alla andra betyg kommer upp på Schoolsoft :D <3 wee!

OH, HAPPY DAYS! Jag älskar alltid den sista veckan i skolan innan sommarlovet. Alla är så underbara <3 det är synd att jag inte kommer att se de flesta av dem på 3 månader :( blupp.

Eöhm. Dötext. Jag ska sluta skriva nu. Imorgon är jag superduperhappyface. IMORGON <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

TACK FÖR IDAG kungen! IMORGON <3 woop!

2010-06-03 @ 20:52:58
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: hanna

flapp, flapp, flapp... höhö, jag hade bara lust ;)

2010-06-03 @ 22:14:00
URL: http://hfjszhfjzhfjkashfjajkf
Postat av: Bastianyvonne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-13 @ 10:11:12
URL: http://bastianyvonne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0