Mustasch

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

HÖR UPP FOLK!
På onsdag är det National draw a mustache on your finger day, och detta kan man ju bara inte missa! (tydligen har jag OSAt till detta evenemang nån gång i tiden, vettefan varför xD man kan ju bara inte ignorera det :P)
Så till onsdagens ära, så jag har knåpat ihop min egna mustasch. Mycket stiligt!




Jah. Normalt. På hög nivå liksom.
Inte för att jag på något vis fattar vad mustasch-på-fingret har för betydelse, men men. Haha, lol.
Snygg blev jag i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0