My precious

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Jag har en grymt hemsk känsla att nagellacket från HM som jag vill ha kommer vara slut imorgon. Jag bara känner det. Det är ju liksom den perfekta blåa färgen. Alla har säkert cravings för den och därför är det nog slut. Eller så fick nån ryck och köpte upp ALLA för att hamstra så att när en flaska tar slut så har hon en till. Och en till. Och tusen till. Stackars Jojo däremot får inget blått nagellack i den perfekta blåa färgen överhuvudtaget. För nån galentant köpte alla. Det är ju liksom den perfekta blåa färgen på ett nagellack. Det ska jag köpa så fort jag ser det, om det nu skulle råka finnas en flaska som den galna tanten missat.
My precious.


Imorgon blir vi ett. Då ska vi aldrig skiljas åt någonsin <3
Me want. Me buy. Me have.

JAGVILLHAJAGVILLHAJAGVILLHAJAGVILLHAJAGVILLHA
JAG.MÅSTE.HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0