Några månader senare...

It's våffeltime!
Efter att ha varit på 60 min massage i morse blev jag sjukt sugen på nåt att äta. Eftersom jag är ensam hemma och ändå inte har något att göra, så bestämde jag mig för att fira våffeldagen ca 76 dagar försent och göra lite våfflor ^^

Efter att ha tagit fram vårat våffeljärn (som förmodligen har antikvärde vid dethär laget) och vispat ihop en smet så halvbrände jag hälften, orkade ungefär 2 våfflor och resten ligger i kylen nu och blir mjuka -.- så jävla värt^^

Våffelkungen:



Det antika våffeljärnet, värt ca 5560126501 spänn:



Eller näh.

Nu när jag är mätt och glad så ska jag ta och spela lite gitarr, för det har jag inte gjort på väääldigt länge ^^
hare bäst allihopa, peace <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG GILLAR'T :D

2010-06-08 @ 19:27:32
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0