P&L <3

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Jag fick om sagt en Peace&Love biljett i julklapp, och jag tänkte lägga upp rimmet till den (made by Pappa) eftersom jag tyckte det av rätt kul :P
Here it goes:

Om du nu inte med oss vill vara
får du i sommar till Borlänge fara
men det vete katten...
... var du ska sova om natten?
på hotellen i staden finns ej lediga rum
så det bli väll tält med nå´t maskulinum?
men du vet ju sen förut att pappa mamma blir glad
om du istället sover i närmaste stad
(då slipper du den slemma äckelpadda
som istället på polarn om natten kan kladda)
och vill du ha sällskap så säger du till
då följer vi med dig, javisst - det är chill!!!
(i alla fall kanske)

Haha, jag tycker han fick till det ganska bra där xD men detta betyder iaf att jag förmodligen får sova på campingen. Yay!
Nu gäller det bara att beställa biljetter illa kvickt! Komsikomsi alla P&L-are! We must planera och beställa! JAG LÄNGTAR SOM FAAAAN!!! Helvete va kul det kommer bli. Det är hittills sjukt bra band i år. Me love <3

Är det bara jag som vill åka och handla? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0