Slut på kontot

Igår va great :)
Först Thomasgymnasiets student, vi cyklade till campus och kollade på utspringet för att sedan dra oss in mot stan och se på när dom åkte flak. Vi satt på Georges café och fikade. Min blåbärspaj va inte lika god som i mina tankar :( PLUS att jag inte kunde ta ut pengar! BÖÖÖÖH. SLUUUUT PÅ KONTOT *klappklapp klappklappklapp* Jag kollade mitt saldo när jag kom hem, och javisst, hela -4,56 spänn äger jag. Som tur var har jag massa kontanter, men ändå... jag har aldrig haft slut på mitt kort förut :( tur att jag ska jobba nästa vecka(från och med imorgon), så jag slipper vara kort-pank länge till :D

Sen så gick mamma och jag ner på Thaigarden och åt middag :D YAY! Och sen efter det så gick Ann och jag runt i Strängnäs sent på kvällen och snackade. Det va sjukt varmt i luften och jag var med en sjukt bra människa=me like. Mysipys :D

Idag regnar det och är allmänt fult ute, så jag antar att jag håller mig inomhus, kanske försöker spela Sims2. Det kommer sluta med total frustration eftersom det endast går att spela med en dator som har FITT-WINDOWS. BLÄÄÄÄÄ. Det gör mig ledsen på riktigt. Vart fan är alla Mac-anpassade spel? :(
Rätt, dom EXISTERAR INTE.
Blä.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SIMS <3 jag satt och spelade det i 42 timmar förra sommaren HEHEHEHE <3

2010-06-11 @ 18:40:55
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0