Sol

Jag åker till Adelöv imorgon :D måstemåstemåste skriva packlista. Jag kollade nyss på väderprognosen och det ska vara STÖRT fint väder alla dagar vi är där :D Sol och 20-25 grader! I LIKE, I LIKE IT A LOT. JAG LÄNGTAR <3
Just nu regnar det och det gör mig ledsen. Jag somnade i soffan igår (?), vaknade kl 3 av att TVn fortfarande var på men orkade inte gå upp, somnade om och vaknade kl 10, gick upp till min säng och somnade om, väcktes kl 13 av att mamma och pappa kom hem. Yeah! Not so najs. Sunk.

Nu kommer snart mormor och morfar hit och vi ska fika upp min fabulösa blåbärspaj som jag gjorde igår. OMNOMNOM. Jag ska nu försöka göra så att jag ser lagom normal ut. Typ. Och jag har kommit fram till att Depends nagellack är bättre än Mavalas. Billigare. Håller längre. Jepp. Hittills i alla fall.

NU SKA JAG GÖRA NÅT. Wehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0