Sovmorgon <3

YEAH, SOVMORGON! Jag vaknade kl 9 av mig själv. Gick upp halv 11. Perfecto. Just nu har jag en major klädångest angående att man ska vara finklädd på studenten. Finklädd som i HUR? Jag råsuger på sånt. Inget jag har passar till momentet liksom. Blööö. Det kommer sluta med shorts ändå <3 :(

Jaja. Jag väntar fortfarande på min beställning från Nelly. Den ska tydligen finns på ICA nu(jag spårade paketet^^), men jag har inte fått någon SMSavi som man måste ha för att hämta ut skiten. Skulle va great om jag kunde hämta ut paketet idag. Woop! I'm waiting for the avi.... :D Komsi komsi ^^

NU ska jag äta lunch och göra mig iordning. Kl 2 ska jag var på stan. 2h dit. Lagom tid, maybe. Inte för att jag tror att nån student läser dethär, men:
GRATTIS ALLA STUDENTER! HOPPAS NI HAR EN UNDERBAR DAG :)

Nu drar jag^^peace :D

Kommentarer
Postat av: Frida :D

klänning :DDDD

2010-06-01 @ 12:45:09
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0