Tainted Love

Hemma igen efter en wonderbar kväll med dom bästa <3 och Ronja, du va saknad :D <3 men tack allihopa för en mysig kväll, VI MÅSTE SES UNDER LOVET, ANNARS DÖR JAG ._. 2,5 månader är liksom inte riktigt okej.

Nu är jag måttligt trött. Jag somnade i soffan när jag kom hem efter avslutningen och va i stort sett helt död tills klockan var kvart i sex och jag tänkte att det va bra att göra sig iordning då kanske... och nu när man spelat volleyboll, gått genom halva Strängnäs och förföljt random människor så är man rätt trött i kroppen, så nu ska jag sova igen :P imorgon när jag vaknar ska jag lyssna på fågelkvittret och tänka att JAG ÄR FRIIII! ^^ sen ska jag sola hela dagen och typ göra ingenting. Wonderful. Wünderbar. Wienerschnitzel.

Sen så fick jag reda på idag att jag även fått MVG i Euklidisk Geometri. Jag är så jävla ägig. MVG i både MatteA, MatteB och Euklidisk Geometri är fan något att va stolt över^^GO MIG SJÄLV! xD

Jag kommer sakna i stort sett alla, men vi ses förhoppningsvis inom kort xD <3 peace!



Frädä och Cässä :D <3

HA EN BRA SOMMAR ALLIHOPA <3 :)

Kommentarer
Postat av: Roxie

Hahah jag var med lite ändå, i telefonen :D yaay!

vi måste verkligen ses under lovet, vår dygnetruntdag måste komma snart tycker jag ;D

Love U!! :D

2010-06-06 @ 15:08:04
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0