Vamp Stamp

TJOHO!
Idag gick det goddiegoodie på jobbet. Najsigt väder, men ändå inte sådär stört mkt folk som det kan vara ibland :D fast dagen gick SJUKT långsamt... blupp. Jag fick cykla hem i regnet och jag va typ ensam utomhus i hela Strängnäs.

Just nu så håller jag på att försköa hitta ett sätt att glo på första avsnittet av True Bloods tredje säsong. Det går rätt dåligt. Det finns utlagt på internet, men jag måste ladda ner nåt jävla bajsprogram för att kunna se det, och jag följer instruktionerna men det funkar inte. BLÄÄÄÄÄ. Ingen streamning här inte. Och ja, det är frustrerande. Jag vägrar vänta tills segsverige visar det på TV. För det kommer ta minst ett halvår. Så nu ska jag dampa vidare, och typ slå sönder programmet som vägrar funka. WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0