Det va ett jävla tjat om balsam-metoden

Nu jävlar är jag igång!
Jag har varit på Coop och införskaffat allt jag behöver till balsammetoden, och jag hoppas att domhär produkterna är bra nu xD dom står på listan för godkända produkter iaf :)

Sista schampoo: Barnängens Barnschampoo
Tvättbalsam: Änglamark Sensibel
Vårdande balsam: Garnier Fructis Volume Reconstructure
Styling gel: Wella Styling Gel Strong Hold
Spray: Schwarzkopf Got2Be Sexy Spray

Va töntiga namn de flesta produkter har...
Iaf, jag har inte riktigt bestämt mig vilket som är bäst som tvätt- resp. vårdande balsam än, det får vi se efter att jag testat. Sen så blev jag SJUKT glad när jag hittade min älskade, hallonluktande spray på listan <3 så underbart :D YAY! Makes me happy.

Så nu är det bara att sätta igång antar jag :) mitt hår kommer typ vara fett de första gångerna innan håret har vant sig, men det pallar jag :D (eller gör jag?) Vi får se, annars har jag nödschampoo xD hehehe



Och JA, jag tjatar om balsam hit och dit.
Men jag är superpepp. Jag hoppashoppashoppas det blir bra :D YAY!

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0